Jak získat pozornost a zvýšit návštěvnost webu díky doménovému tobogánu

Můžeš mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na Tvůj web a díky tomu můžeš přivádět více nových zákazníků.

Levná, přesto přehlížená reklama

Za pár stovek ročně můžeš vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se o tzv. alias domény a přesměrování domény. Je to vlastně taková levná forma reklamy.

tobogan

Takže propaguješ svůj web pomocí různých www adres, které jsou jinak zacílené. Současně je to taková diverzifikace – snižuješ riziko tím, že nespoléháš jen na jeden název domény, na jednu adresu. Ale máš své webové políčko zaseté z více stran. Představ si to, jako by Tvůj obchod měl více vchodů a každý vchod měl jinou variantu upoutávky.

Co je to „alias“ domény?

Webové stránky mohou mít více adres současně. Díky aliasu si mohou lidé prohlížet Tvůj web pod kteroukoliv z těchto domén. Ale pořád uvidí jeden a tentýž web.

Příkladem použití je:

  • www.moje-firma.CZ
  • www.moje-firma.EU
  • www.moje-firma.COM

Co je „přesměrování“ domény?

Přesměrování je podobné aliasu s tím rozdílem, že máš web s hlavní doménou A. Když zákazníka více zaujme název domény B nebo C a klikne na ni, přesměruje ho to na hlavní doménu A.

Příkladem použití je:

  • doména A – www.hlavni-web.cz
  • doména B – www.atraktivni-nazev.cz
  • doména C – www.jinak-cileny-nazev.cz

Je to v podstatě takový doménový trychtýř. Doménové funnel. Kdokoliv vstoupí na Tvé atraktivně vyhlížející domény, sklouzne se jako po tobogánu na Tvůj hlavní web.

Lukáš Juhász
Pomáhám firmám a podnikatelům s weby a online marketingem. Jsem full-time specialista na Mioweb, SmartEmailing, FAPI a celý SmartSelling. Jednoduše Ti postavím kompletní základy online prodeje služeb a produktů, posílím brand Tvé company i osobní značky. Rock On!

CHCEŠ I TVŮJ MIOWEB
KONEČNĚ PUSTIT DO SVĚTA?

Komentáře