Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

 

Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci.

Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako loni v Brně Milionové impérium živě 2013. Bylo jasné, že informace budou mít hodnotu řádově vyšší než vstupenka (asi ne pro každého). Vstupenky se nakonec prodávali za 40 % původní ceny a díky limitované akci 1+1, to nemohlo dopadnout jinak.

 

ds2014

Summit pořádala (nejen) softwarová Firma 2.0 s Mladou frontou a deníkem E15.

 

10 řečníků, 11 témat

10 spíkrů, známých i méně známých on-line podnikatelů, blogerů a specialistů na různé oblasti internet marketingu, provádělo na 700 účastníků jedenácti stěžejními tématy z oblastí jako:

  • info-marketing,
  • facebook-marketing,
  • email-marketing,
  • video-marketing,
  • optimalizace pro vyhledávače,
  • PPC reklama,
  • blog-marketing,
  • analýza a výkon webu,
  • e-book marketing,
  • webinář-marketing,
  • nebo mobilní aplikace.

Mezi přednášejícími byli David Kirš, Martin Mikláš, Stanislava Mrázková, Martin Kalina, Eliška Maco a další zajímaví hosté. Jak bylo předesláno, byli to úspěšní podnikatelé z praxe, ne všichni kovaní rétoři, takže občasná zaškobrtnutí v projevu či lehká nervozita, byla spíše přirozená. Zažil jsem, jak tisícihlavé publikum dokáže člověku rozklepat kolena, rozvibrovat tělo, zkrátit dech a zrychlit tep. Je to jako postavit se doprostřed včelího úlu – pokud nejsi včelař, ochutnáš strach v jeho nejčistší podobě. Takže novým spíkrům všechna čest za jejich odvahu vystoupit a ustát to.

digital-summit-2014

Přes nosnou dávku velkoleposti, panovala otevřená atmosféra v domáckém duchu a to je důležitý. Co mě osobně potěšilo nejvíc, že jsem tu potkal spoustu přátel, známých a kolegů podnikatelů a to je jedním z hlavních cílů tohoto setkání. Fajn byla také VIP sekce, kde probíhalo menší setkání účastníků a mentorů tréninku Cesta pravého muže.

 

Moje největší AHA?

Představ si, že vám bohatej strejček odkázal Mediální impérium. Představ si, že přes noc máš v rukou telekomunikační impérium, publikační impérium, televizní impérium, rádiové impérium, reklamní impérium.

Ale Ty ho máš! Máš Skype – volání a konference zdarma, máš YouTube – vlastní televizi, máte blogy, weby a publikační kanály, máš podcasty – audio kanály, Google Analýzy, Google Hangout – semináře on-line až pro 10.000 posluchačů, Facebook, reklamní plochy za pár halířů, vzdělávání… Tohle vše dnes máš, a ZDARMA!

Nejde o to, zda Ti vadí slovo „impérium“, nazvi to jak chceš. Jde o to, co s tím uděláš.

 

jankoParadox je, že tato myšlenka ke mně nepřišla během programu, ale o polední pauze při krátkém hovoru s Janko Polákem, průkopníkem Dynamiky bohatství u nás a jedním z mentorů Cesty pravého muže. Jsem jeho fanouškem.

Tím nechci říct, že by to David ve svém vstupu o info-marketingu v podstatě neřekl. Hlavní program Digital Summitu 2014 byl hodně našlapaný a pro „digital-marketingem nepolíbené“ účastníky, kterým byla tato akce směrována, toho mohlo být až nad hlavu. Jedno uvědomění střídalo druhé, celých 12 hodin.

Co jsem se bavil s lidmi, mnozí byli v úžasu, co všechno doposud vůbec netušili. Přišla spousta nové inspirace, to bezpochyby. Každé z probraných témat je samo o sobě mocným nástrojem pro vytváření velkých věcí, úspěchu, ale i vnitřního bohatství. A každý si v tom určitě našel to svoje.

 

(Ne)byl jsi na Summitu – co si o tom myslíš?

Lukáš Juhász
Pomáhám firmám a podnikatelům s weby a online marketingem. Jsem full-time specialista na Mioweb, SmartEmailing, FAPI a celý SmartSelling. Jednoduše Ti postavím kompletní základy online prodeje služeb a produktů, posílím brand Tvé company i osobní značky. Rock On!

CHCEŠ I TVŮJ MIOWEB
KONEČNĚ PUSTIT DO SVĚTA?

Komentáře