Kategorie: Jak na vyhledávače

Internetové vyhledávače

Necháte ten zlatý důl ležet ladem dalších 5 let?

Internetové vyhledávače jsou fenoménem současnosti. Jsou nejen branou k informacím, ale hlavně zlatou branou zákazníků k Vám. Někteří online experti již dnes trvdí, že už jsou pro běžné smrtelníky pasé, že už je tu moc velká konkurence a být vidět bude čím dál těžší. Jak moc a pro koho? Já bych zase tak nezobecňoval! Vyhledávače...

PPC reklama jak na to

Jednoduše geniální PPC reklama – jak dát o sobě rychle vědět

PPC reklama dnes patří mezi stěžejní inzertní systémy na internetu. Jak na tom můžete těžit právě Vy? Kolik stojí 1 PPC kliknutí? Jaké výsledky očekávat? Čtěte informace, které 95% českých podnikatelů vůbec netuší...

Kde Vás zákazníci hledají

Kde Vás zákazníci hledají – najdou Vás nebo konkurenci?

Podnikatelé na celém světě už dávno uhodili hřebík na hlavičku: obsadit špici výsledků vyhledávání bude nejen zásadní konkurenční výhoda, ale pro čím dál více firem nezbytnost! Právě TEĎ někdo hledá řešení, které máte Vy. Každý den lidé hledají informace, kupují produkty a objednávají služby, jaké nabízíte i Vy. A hledají především na špici výsledků. Najdou...

Průzkum internetové vyhledávače

PRŮZKUM ŽIVĚ: Co kdybyste dnes zmizeli z vyhledavačů

Světoví experti na on-line marketing se shodují v jednom. Když dnes zmizíte z vyhledávačů, přijdete o významnou část návštěvníků stránek, potažmo zákazníků. Podívejte se sami na průzkum… protože klientům zavádím statistiky Google Analytics… lze zjistit odkud návštěvníci jejich stránek přicházejí. Zde je slíbený průzkum. Jde o stránky českých podnikatelů a firem, možná jako Vy. Grafy...

Přední umístění ve vyhledavačích: modla nebo lze jednoduše koupit?

OK, chcete být vidět. Chcete, aby zákazníci rychle našli Vás, raději než konkurenci. Každou chvíli Vás někdo hledá na internetu – ve vyhledávačích (Seznam.cz, Google..). I člověk žijící na stromě, dával přednost tomu, co je blíž po ruce. Rovněž tak my ostatní využíváme výsledky internetového hledání, které jsou nahoře, na prvních stranách. Zní to samozřejmě. Statistiky a různé průzkumy tento primitivní...