Kategorie: Jak bořit bariéry

Co je za tajemstvím přitažlivosti webových stránek?

Co je tím velkým tajemstvím internetu? Co je onou přitažlivou silou, která drží internet pohromadě? O tom bude dnešní téma. Co to znamená kvalitní obsah? Proč se vyhledávače prosadili tím, že obsah internetu předávají lidem? A jakou roli v tom můžete sehrát? Proč obsah tolik přitahuje pozornost Podívejte se na zařízení, ve kterém si tuto stránku prohlížíte. Vývoj je...

Celý článek

Síla neodolatelné reference – co dokáže dobrozdání?

Dnes Vám povím příběh, který se skutečně stal. Jak mě reference přesvědčili k odeslání objednávky.

Celý článek

Jak získat pozornost a zvýšit návštěvnost webu díky doménovému tobogánu

Můžete mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na váš web a díky tomu můžete přivádět více nových zákazníků. Levná, přesto přehlížená reklama Za pár stovek ročně můžete vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se o tzv. alias domény a přesměrování...

Celý článek

Jak z nerozluštitelné změti písmen vaší www adresy okamžitě vybrousit poutavý a čitelný název

Propaguj svou webovou adresu formou www.nazevmojifirmy.cz nebo WWW.NAZEVMOJIFIRMY.CZ …? Možná jste dodnes tento – na první pohled –  „detail“ přehlížel. Pro mnoho lidí je ale takto napsaná www adresa jen nerozluštitelným shlukem písmen. Jak takovou doménu zprůzračnit? Jak jí přizpůsobit oku, aby byla více jasná, poutavá a lépe zapamatovatelná? Řešení je v tomto případě jednoduché. Stačí, když… při...

Celý článek

Novoroční dárek a krásný rok 2017

Děkuji, že jste inspirovali mé kroky uplynulým rokem a přeji vám krásný nový rok 2017. Novoroční dárek si můžete přímo stáhnout zde >>> Díky za přízeň a ať se vám daří! Lukáš

Celý článek

Víte jistě, že vás vaše internetová doména neobírá o čas, peníze, zákazníky a povědomí?

Tím, že si zvolíte skvělou a atraktivní doménu pro Váš web, můžete více zaujmout pozornost a vzbudit zvědavost či zájem a tím výšit návštěvnost. Na jaké 3 chyby si dnes dávat pozor?

Celý článek

Remarketing – pravda o reklamě, která vás (pro)následuje

Navštívíte webové stránky firmy ABC a pak všude, kam na internetu vkročíte, vidíte reklamu firmy ABC. Odkud se to bere? A jak to v funguje?

Celý článek

Google Analytics pro váš web a co díky statistikám zjistíte?

Říká se, že co jde změřit, to jde zlepšit! Má váš web statistiky? Co je pro běžné weby ideální volba?

Celý článek

Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže váš systém není nejlepší kamarád vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejde s prázdnou… a vy budete neustále dokola prodělávat. POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali jste vývoje, do produktů, do reklamy, do SEO, do webu...

Celý článek

3 chyby v inzerci, které vás připravují o peníze a jak je napravit

Při inzerování na internetu, ať jde o PPC reklamu, bannery nebo jakoukoliv formu zviditelnění, můžete nasekat zásadní chyby, kterými se budete připravovat jak o peníze, tak o zákazníky. O jaké dramatické chyby jde?

Celý článek

Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

  Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci. Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako...

Celý článek

Peníze vyhozené za marketing?

Dnes mě zaujala hláška: „Polovina peněz vložených do marketingu jsou vyhozené peníze. Bohužel nevíme která.“ Znáte přece respondenty… Průzkum: Preferujete české výrobky? Odpověď: Ano (v košíku polské jogurty, rakouské síry, italské ovoce… :-) Tesco zavedlo Clubcard a proto o nás dnes ví všechno, systém vše přesně změří, vyhodnotí a optimalizuje, a firma ušetří miliony na zkreslených dotazníkových průzkumech* *) tyto informace...

Celý článek

Víte jistě, že nekomplikujete zákazníkům nákup?

Představte si, že mimo jiné, prodáváte třeba olivy a zákazník si je přijde prostě koupit. V reálném světě je to jednoduché, jde do regálu a koupí si je. Proč by to ale ve vašem virtuálním obchodě, mělo vypadat jinak? Nešel by proces zjednodušit? Dnes sdílím „zábavné“ video z dílny Google, kde je krásná a výstižná ukázka toto, jak to velmi...

Celý článek

Validní webová stránka, pytel s objednávkami neroztrhne

Představte si pomuchlané, roztrhané noviny, ze kterých létají cáry papíru a dopadají na koberec… úplná pohroma. Máte chuť přelouskat něco takového během odpolední siesty? Nesáhnete raději po novém čerstvém magazínu s lesklou a na dotek příjemnou obálkou? Přestože jsem viděl na první pohled obyčejné stránky, které byly ultra úspěšné… vzhled a design webu hraje jistou roli. Trochu jiná věc je správné fungování...

Celý článek