Kategorie: Jak bořit bariéry

Víte jistě, že vás vaše internetová doména neobírá o čas, peníze, zákazníky a povědomí?

Tím, že si zvolíte skvělou a atraktivní doménu pro Váš web, můžete více zaujmout pozornost a vzbudit zvědavost či zájem a tím výšit návštěvnost. Na jaké 3 chyby si dnes dávat pozor?

Celý článek

Remarketing – pravda o reklamě, která vás (pro)následuje

Navštívíte webové stránky firmy ABC a pak všude, kam na internetu vkročíte, vidíte reklamu firmy ABC. Odkud se to bere? A jak to v funguje?

Celý článek

Google Analytics pro váš web a co díky statistikám zjistíte?

Říká se, že co jde změřit, to jde zlepšit! Má váš web statistiky? Co je pro běžné weby ideální volba?

Celý článek

Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže váš systém není nejlepší kamarád vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejde s prázdnou… a vy budete neustále dokola prodělávat. POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali jste vývoje, do produktů, do reklamy, do SEO, do webu...

Celý článek

3 chyby v inzerci, které vás připravují o peníze a jak je napravit

Při inzerování na internetu, ať jde o PPC reklamu, bannery nebo jakoukoliv formu zviditelnění, můžete nasekat zásadní chyby, kterými se budete připravovat jak o peníze, tak o zákazníky. O jaké dramatické chyby jde?

Celý článek

Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

  Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci. Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako...

Celý článek

Peníze vyhozené za marketing?

Dnes mě zaujala hláška: „Polovina peněz vložených do marketingu jsou vyhozené peníze. Bohužel nevíme která.“ Znáte přece respondenty… Průzkum: Preferujete české výrobky? Odpověď: Ano (v košíku polské jogurty, rakouské síry, italské ovoce… :-) Tesco zavedlo Clubcard a proto o nás dnes ví všechno, systém vše přesně změří, vyhodnotí a optimalizuje, a firma ušetří miliony na zkreslených dotazníkových průzkumech* *) tyto informace...

Celý článek

Víte jistě, že nekomplikujete zákazníkům nákup?

Představte si, že mimo jiné, prodáváte třeba olivy a zákazník si je přijde prostě koupit. V reálném světě je to jednoduché, jde do regálu a koupí si je. Proč by to ale ve vašem virtuálním obchodě, mělo vypadat jinak? Nešel by proces zjednodušit? Dnes sdílím „zábavné“ video z dílny Google, kde je krásná a výstižná ukázka toto, jak to velmi...

Celý článek

Validní webová stránka, pytel s objednávkami neroztrhne

Představte si pomuchlané, roztrhané noviny, ze kterých létají cáry papíru a dopadají na koberec… úplná pohroma. Máte chuť přelouskat něco takového během odpolední siesty? Nesáhnete raději po novém čerstvém magazínu s lesklou a na dotek příjemnou obálkou? Přestože jsem viděl na první pohled obyčejné stránky, které byly ultra úspěšné… vzhled a design webu hraje jistou roli. Trochu jiná věc je správné fungování...

Celý článek