Kategorie: Jak bořit bariéry

MIOWEB – vytvářej www stránky hravě, rychle a chytře

Mioweb používám přes 4 roky a již mi prošlo rukama více jak 40 Miowebů a v rámci nich stovky různých stránek. Jak funguje? Jaké jsou mé zkušenosti?

Co přitažlivého můžete použít

Expertní obsah a jak ho získat pro svůj web

Chceš, aby Tvé webové stránky byly zajímavější, přitažlivější a zákazníci měli důvod jim věnovat pozornost? Zde jsou mé rady na expertní obsah webu.

Víte, jak lehce a přirozeně může život plynout? Zjistěte svůj FLOW Faktor!

Každý z nás někdy míváme pocit, že nic nejde podle plánu, všechno se zdá jako dřina a život či práce je soustavným bojem. A taky jsme zažili pocit, že jsme úplně nad věcí, vše se děje lehce a přeje nám štěstěna. To je přirozený proud - FLOW

15 pádných důvodů, proč je doména Vašich stránek důležitá a na co vše má vliv a dopad

Vybírat doménu, je něco jako vybírat manžela či manželku – pro Váš web :) Víte, právě dnes slavíme se ženou 7 let výročí svatby, ale jinak jsme spolu 13 let. Na rozdíl od manželství, Vaše podnikání může mít více webů. A web může mít dokonce více domén! Přesto ale je dobré, když se domény povedou...

Vybíráte název své www stránky? Najednou mi to docvaklo!

Některé životní lekce člověka chytí za srdce. Také je znáte. Dnes mám pro Vás krátký příběh o jedné (lekci), která „dostala“ mne. V knize „Leadership s klidnou myslí“ jsem nedávno četl, že když zažijete tzv. AHA moment, heuréku, náhlé prozření, nazvěte to, jak chcete… tak jde (dle vědců) o moment, kdy se dvě oddělené myšlenkové...

Překvapí i Vás? Dokonalá Doména je konečně na světě!

Slibuje, že Vám pomůže objevit a navrhnout skvělou doménu pro Váš web.

Co je za tajemstvím přitažlivosti webových stránek?

Co je tím velkým tajemstvím internetu? Co je onou přitažlivou silou, která drží internet pohromadě? O tom bude dnešní téma. Co to znamená kvalitní obsah? Proč se vyhledávače prosadili tím, že obsah internetu předávají lidem? A jakou roli v tom můžete sehrát? Proč obsah tolik přitahuje pozornost Podívejte se na zařízení, ve kterém si tuto...

Síla neodolatelné reference – co dokáže dobrozdání?

Dnes Vám povím příběh, který se skutečně stal. Jak mě reference přesvědčili k odeslání objednávky.

Jak získat pozornost a zvýšit návštěvnost webu díky doménovému tobogánu

Můžete mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na Váš web a díky tomu můžete přivádět více nových zákazníků. Levná, přesto přehlížená reklama Za pár stovek ročně můžete vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se...

Jak z nerozluštitelné změti písmen Vaší www adresy okamžitě vybrousit poutavý a čitelný název

Propagujete Vaší webovou adresu formou www.nazevmojifirmy.cz nebo WWW.NAZEVMOJIFIRMY.CZ …? Možná jste do dnes tento – na první pohled –  „detail“ přehlíželi. Pro mnoho lidí je ale takto napsaná www adresa jen nerozluštitelným shlukem písmen. Jak takovou doménu zprůzračnit? Jak jí přizpůsobit oku, aby byla více jasná, poutavá a lépe pamatovatelná? Řešení je v tomto případě...

Novoroční dárek a krásný rok 2017

Děkuji, že jste inspirovali mé kroky uplynulým rokem a přeji Vám krásný nový rok 2017. Novoroční dárek si můžete přímo stáhnout zde >>> Díky za přízeň a ať se Vám daří! Lukáš

Víte jistě, že Vás Vaše internetová doména neobírá o čas, peníze, zákazníky a povědomí?

Tím, že si zvolíte skvělou a atraktivní doménu pro Váš web, můžete více zaujmout pozornost a vzbudit zvědavost či zájem a tím výšit návštěvnost. Na jaké 3 chyby si dnes dávat pozor?

Remarketing – pravda o reklamě, která Vás (pro)následuje

Navštívíte webové stránky firmy ABC a pak všude, kam na internetu vkročíte, vidíte reklamu firmy ABC. Odkud se to bere? A jak to v funguje?

Google Analytics pro Váš web a co díky statistikám zjistíte?

Říká se, že co jde změřit, to jde zlepšit! Má váš web statistiky? Co je pro běžné weby ideální volba?

Jak (ne)ztratit zákazníka během platební transakce

Máte prodejní stránku nebo e-shop? Tohle zábavné, ale děsivě pravdivé video je pro Vás! Je jedno jestli jde o bochník chleba, nebo o objednávku za tisíce. Princip je stejný, jestliže Váš systém není nejlepší kamarád Vašich zákazníků, pak mnoho z nich zklamaně odejte s prázdnou… a Vy budete neustále dokola prodělávat. POSLEDNÍ VÝSTŘEL – nainvestovali...