Je fajn dát Vašim stránkám odpovídající obrázky, ale hlavně přidat obsahu emoce a zážitky.

Obrázky neprodávají, text prodává. Lidé ale nebudou číst nic, jestli je do děje nevtáhne zajímavý obrázek. Teprve když je zaujme obrázek, pak si možná přečtou i text.

Kde Vás zákazníci hledají

Jak získat pozornost?

Když vybírám obrázek pro své materiály, moje kritérium zní: působí obrázek dost emotivně? Budí pozornost a vtahuje do děje? Není suchý, nudný a nic neříkající? Nechci čtenáře znudit, chci jim něco hodnotného předat a to se musí dít zajímavě.

Dejte svému webu šťávu a energii už na první pohled - právě díky skvělým obrázkům. Jeden obrázek vydá za tisíc slov a pomáhá lidem spojit se s Vaším obsahem.

 

Ukradené obrázky

Obrázky volně stažené z internetu nebo z Googlu nemůžete komerčně použít, mají autorská práva a riskovat boj s právníky za to nestojí.

 

Kde koupit legální fotky?

Nevím, jak moc Vás to překvapí, ale licenci na špičkové profesionální fotky a animace může koupit cca za jeden Dolar. Větší rozměry jsou pak dražší, ale pro obrázek ke článku stačí ty jednodolarové.

Osobně jsem si oblíbil fotobanku us.fotolia.com, kde se stačí zaregistrovat a koupit si kredit (platba probíhá on-line kartou, nebo kreditkou). Pak jen zadáte příslušné téma - klíčové slovo - přímo do vyhledávače fotobanky a výběr z desítek či stovek obrázků máte jako na dlani. Téměř všechny obrázky na mém webu pochází z uvedené fotobanky, kromě mojí fotky! :)

Další fotobanky jsou např. www.dreamstime.com, www.shutterstock.com.

 

Co je vysoce neefektivní!!!

Největší ztrátou času pro mne vždycky bylo, snažit se objevit kvalitní obrázky zdarma. Dnes už to nedělám, výsledky jsou mizerné. Nejčastěji narazíte na povinnost odkazovat na zdroj a na autora, výběr je minimální a kvalita nebývá nic moc. Když potřebuji konkrétní obrázek, jdu si ho koupit a mám ho rychle.