Co přineslo setkání v úzkém kruhu expertů a 6 hodin za volantem.

3 ZÁSADNÍ "AHA"
KLÍČ K ÚSPĚCHU V PODNIKÁNÍ
DÍKY INTERNETU v praxi

Je den po Velikonocích. Za tmy se vracím z Brna, kde jsem přijal pozvání do sídla SmartSelling. Softwarové společnosti, která poskytuje přední české nástroje pro automatizaci marketingu a internetového prodeje pro malé firmy. (ná)Stroje na peníze, Automaty na zákazníky, Magnety na příležitosti. A jak jsme se shodli v desetičlenném kruhu, je to záležitost na opravdu světové úrovni.


S členy týmu Davida Kirše a aplikacemi SmartSelling jsem v kontaktu od roku 2013. Přesto celodenní a nelíčené setkání s kolegy z branže a dalších 6 hodin v autě s jedním z nich, mi přineslo tyto 3 NAPROSTO KLÍČOVÁ "AHA" UVĚDOMNĚNÍ.

Musel jsem TO SAMÉ slyšet od desítek různých "guruú", často osobně, během posledních 14-ti let, aby to se mnou dostatečně zatřáslo. Konečně přišla poslední facka na probuzení. Přitom mi všichni radili vesměs to samé. Protože pointa JE pořád stejná...

A to je dnešní téma. Čtěte pozorně, tohle jsou HLAVNÍ KLÍČE,
které
Vám můžu za svých 14 let výzkumu dát.


AHA #1 MUŽEM HNED
Magnet na zákazníky. Online revoluce. Automat na získávání příležitostí i partnerů. Dostupný všem (?)

Já vím. Vždyť to dělám posledních 5 let, ale přesto.
Chápal jsem to opravdu NAPLNO? A dochází to i Vám?

Automat. Na. Zákazníky. Snadný web. Snadný systém komunikace. Řešení konkrétního problému, jakožto magnetický obsah Vašeho webu. Snadné měření. Pro lidi, jako jste Vy nebo já. "Nové kšefty" automaticky. Už ne jen pro horních deset tisíc, ale i pro smrtelníky. TO je magické kouzlo, které posledních 14 let bimbalo i na moji prázdnou hlavu. Stál jsem si na vedení? Asi, ale...

  • Dochází i Vám, jak moc se zákazník změnil?
  • Dochází i Vám, jak moc internet a svět podnikání otevřel?
  • Dochází i Vám, že 90 % firem v Čechách o TOM stále neví?
  • Dochází i Vám, jak jsou TECHNOLOGIE extrémně jednoduché pro 10% a extrémně složité pro 90% podnikatelů? (Viz. později o EET)

Všechny ty řeči o online revoluci šli trochu mimo mě. Asi jako teče voda kolem ryby. Jasně, řeka a co jako? Automat a Magnet na zákazníky a co jako? Vždyť v tom plavu denně, ale proč to já sám nedělám??? [facka na čelo]

"To mi říkáš jen tak? Ty umíš z těch online střepů poskládat stroj na peníze?"

Reálný stroj na peníze a rychlý prachy – to je opravdu vyšší dívčí. Mám jen pár klientů, kteří to dokázali po nemalém úsilí. Většina lidí to však vzdá. Pasivní příjem je totiž slabá motivace. "Zbláznil ses?! Pasivní příjem, že je slabá motivace?... Haló! Passsiv! Cink cink! Nic?" Ano i ne. Pasivní příjem není dost ostrá kudla na krku. Pasivní příjem je dobrá motivace jít a koupit si "naději" od guruú. Avšak slabá motivace překonat Everest. Tam musí přijít jiná motivace a ne mrkvička na klacku. Negarantuji proto NIKOMU stroj na peníze. Ale stroj na cílené oslovení zákazníků, sběr kontaktů a následnou komunikaci, budování značky a lepší pozice na trhu, znásobení důvěryhodnosti, získání náskoku, udržení se ve hře… pak ano, ony praktické věci pro praktické lidi/firmy, to by šlo... pokud máte ochotu spolu-pracovat.

Nic zásadního v životě nefunguje lusknutím prstu, jen TECHNOLOGIE fungují snáze, rychleji a efektivněji než kdy v historii planety

Automatické oslovování a získání kontaktů a následná automatická práce s klienty, automatická fakturace, příjem plateb kartou... takový proces firmě uvolní ruce do budoucna, zvýší kontinuální zájem, ušetří administrativu, když se dobře nastaví, běží téměř bez údržby a je relativně levný.

Levný/drahý? Vydělá si tento online systém na sebe? Mě můj první web přivedl 2 zákaznice, slovy DVĚ. Ta druhá mě doporučila svým přátelům a ti zase dále a díky tomu jsem mohl… k tomu se vrátíme. Kdybych koukal jen na tvrdá čísla, řeknu, že můj systém nefunguje. A donedávna jsem si to myslel! Žil jsem v iluzi, že když já sám nemám "ČÍSLA", že nejsem dost dobrý. Než jsem se znovu a POŘÁDNĚ ohlédl. Skutečný úspěch se totiž projevuje organicky, skrze lidi a životní zkušenost. Stroje jsou to nejlevnější možné řešení. Šetří náš životní čas pro to, na čem skutečně záleží.

Automat Na Zákazníky. Pro lidi, jako jste Vy nebo já. Snadný web. Snadný systém komunikace. Snadné měření. Automaticky.

Díky mé NEJSILNĚJŠÍ ŽIVOTNÍ KŘIŽOVATCE Vám dojde, jak to myslím:

Mé první podnikání začalo v 15 letech. Když mi bylo 17, hrál jsem rock&roll na kytaru. Moje kapely neznáte, ani nemůžete. Natočili jsme 5 desek, ale prodali jich jen 500 kusů během řady let. Na koncerty chodilo „pár“ lidí, žádné tisíce polonahých ječících fanynek, jako na Rolling Stones. Trénoval jsem denně na kytaru, usínal s ní v posteli, měl výbavu za desítky tisíc. A? Jsem slavný kytarista? V očích mých dětí určitě. V měřítkách čísel, úspěchu a peněz, byla moje hudební kariéra černá díra na peníze. No a co? Byla to jízda! Ne koníček, ale mládí snů. Pokud je pro Vás podnikání JEN koníček, nebo JEN pro peníze, díky, dál číst nemusíte. Já to měl jasné, hrát naplno. Přesto vím jen o jediné fanynce, která mě milovala. A tou je má žena, jsme spolu přes 14 let, postavili jsme dům, máme dvě krásné dcery a všude jezdíme spolu. Milujeme se. Co je to vlastně úspěch? Kolik fanoušků doopravdy potřebujete? A to je ONO! Šel jsem do kytary s cílem BÝT ÚSPĚŠNÝ. Jen to přišlo ve zcela jiné podobě. Kdybych nehrál v kapele a nepotkal bych svou ženu a neměl svou rodinu. Těch pár desítek tisíc byla má nejlepší životní investice! Neváhal jsem ani nad korunou do muziky. A vše mohlo být markantně úspěšnější, kdybych tehdy uměl na internetu to, co dnes. V podnikání samozřejmě JDE o zákazníka, JDE o peníze, JDE o to, dávat to nejlepší… a být spokojen sám se sebou. Také však zůstat sám sebou, občas se ohlédnout a UVĚDOMIT si, že ČÍSEL, které se počítají je MNOHEM víc než na bankovním účtu. A že bez využití technologií online, to v offline světě bude čím dál těžší.

VLASTNÍ ROBOT PŘITAHUJÍCÍ PŘÍLEŽITOSTI. Pro lidi, jako jste Vy nebo já. Snadný web. Snadný systém komunikace. Snadné měření. Automaticky.

Špičkový web, který lze budovat tak snadno jako prezentaci v PowerPointu? Sen? Realita od roku 2015 - plně v češtině. Osobní emaily a SMS, které se odesílají sami v pravý čas. Faktury, které se sami vystavují, sami UPOMÍNKUJÍ, sami párují, sami odesílají. AUTOMATICKÁ-FIRMA. To je orchestr bohatých společností! NE! To je to základ podnikání s pomocí online.

Novými lídry internetu budou to teenageři. Budou hrát svojí vlastní muziku (chápej, prodávat své služby a produkty). Už při střední škole rozjedou byznys, který bude šlapat na paty zajetým firmám. Proč? Protože mají to, co Vám chybí – hromadu času studovat klíčové věci a technologie v krvi. Díky aplikaci svých nápadů a myšlenek online, začnou třeba v hospodě nebo ze školních lavic. A nebude je to stát ani halíř na rozjezd. Takhle přístupné je podnikání díky chytrému předprodeji a jednouchým automatům, jako je SmartSelling. Děje se to TEĎ a Vy to nemůžete dál ignorovat. Můj nejlepší klient prodává víc kurzů než zavedená agentura. Když jsem ho pokal, bylo mu 21 let. Pochopil, co je magnet na zákazníky a síla automatu... A tehdy neměl ani SmartSelling aplikace, ovšem dnes na nich staví slušný podnik.


Zajímá Tě pokračování? Je tu druhé AHA: