Necháte ten zlatý důl ležet ladem dalších 5 let?

Necháte ten zlatý důl ležet ladem dalších 5 let?

Internetové vyhledávače jsou fenoménem současnosti. Jsou nejen branou k informacím, ale hlavně zlatou branou zákazníků k Vám.

Vyhledávače mohou být motorem pro zvýšení návštěvnosti stránek – dáváte jim však o sobě správně vědět? Proto se také říká, že kdo není vidět, neexistuje (na internetu).

Internet možná není Vaším hlavním kanálem mezi Vámi a zákazníky… přesto platí, že pokud s vyhledávači hrajete hru na schovávanou a ony Vás nevidí, posíláte tím část zákazníků do náruče konkurence. Zdá se to přehnané? Vůbec ne! O jak velkou část jde? To si ukážeme na závěr v mém průzkumu.

Internetové vyhledávače

Učiňte z vyhledavačů spojence

Internetové vyhledávače se během let staly miliardovými společnostmi a obrovskou příležitostí pro každého. Proč mají takovou hodnotu? Protože informace, které díky nim nalézáme pro nás mají hodnotu. Kdyby zmizeli vyhledávače, informace bychom buď nenašli vůbec anebo s děsnou námahou. Vyhledávače nám natolik zjednodušují život, že jsou pro nás primárním zdrojem při získávání informací! Samozřejmě ne jediným.

BONUS: pro bleskový přehled si stáhněte myšlenkovou mapu
Internetové vyhledávače.

Které internetové vyhledávače jsou nejžhavější

Přední vyhledávače u nás, jak už možná víte, jsou Seznam a Google, (za nimi Yahoo, Bing a další). Vyhledávač není katalog. Do katalogu se stačí zapsat do příslušné rubriky, ale tady ne. Vyhledávač je inteligentní stroj (automatický robot, software), který neustále obletuje miliardy internetových stránek jako a sbírá údaje o jejich obsahu. Vše rychlostí blesku zpracuje, seřadí a nabídne formou výsledků, jak je znáte.

Mimochodem, spousta českých uživatelů internetu považuje portál Seznam.cz za samotný internet. Uvědomujete si ten obrovský dopad? Pro část populace defakto platí, že vyhledávač = internet! Stránka, která dnes není k nalezení ve vyhledávačích, pro mnoho lidí vůbec neexistuje!

Jak vyhledávače fungují

Posláním internetových vyhledávačů, je poskytovat lidem výsledky nejlépe odpovídající hledanému dotazu. Dotazem je klíčové slovo nebo fráze. Podle čeho vyhledavače výsledky řadí? Tak, aby maximálně pomohli lidem najít to, co hledají. Hodnotné a důvěryhodné informace vypíchnou na začátek, méně hodnotné níže atd… až do hlubin, kam nikdo nechodí.

Nevím, jak moc si uvědomujete, že temná hlubina kam skoro nikdo nechodí začíná už na druhé-třetí stránce výsledků… zkrátka, drtivá většina lidí klikne na výsledky prvních pozic, na prvních stranách. To sice není žhavá novinka, ale často opomíjená skutečnost.

Kde Vás zákazníci hledají?

Právě TEĎ někdo hledá řešení, které máte Vy. Více na toto téma Vás čeká zde: Najdou Vás nebo konkurenci?

Co kdybyste zmizeli…

Zde je slíbený průzkum: Co kdybyste zmizeli z vyhledavačů

Proč jít do akce

Je Vám jasnější, proč jsou internetové vyhledávače tolik důležité i pro Vás? Jak během příštích dnů naložíte s tím, co jste se dnes dověděli? Napumpujte své stránky hodnotným obsahem a vybudujte z nich zlatý důl informací pro své návštěvníky, na oplátku se Vám stane zlatým dolem na zákazníky… nebo to vše necháte ladem?

TOPlist