Digital Summit 2014, Praha – zážitky a co dělo?

 

Když jsem poprvé uviděl pozvánku na Digital Summit 2014 – akci pro firmy a podnikatele, kteří si chtějí zjednodušit život díky internetu, hned jsem pátral, kde se mám podepsat. Trochu víc mi ztuhlo v žaludku, když jsem narazil na cenovku 10.000 Kč, bez daně a současně, že jde pouze o jednodenní akci.

Tušil jsem, že to bude pecka, podobně jako loni v Brně Milionové impérium živě 2013. Bylo jasné, že informace budou mít hodnotu řádově vyšší než vstupenka (asi ne pro každého). Vstupenky se nakonec prodávaly za 40 % původní ceny a díky limitované akci 1+1, to nemohlo dopadnout jinak.

 

ds2014

Summit pořádala (nejen) softwarová Firma 2.0 s Mladou frontou a deníkem E15.

 

10 řečníků, 11 témat

10 spíkrů, známých i méně známých on-line podnikatelů, blogerů a specialistů na různé oblasti internet marketingu, provádělo na 700 účastníků jedenácti stěžejními tématy z oblastí jako:

  • info-marketing,
  • facebook-marketing,
  • email-marketing,
  • video-marketing,
  • optimalizace pro vyhledávače,
  • PPC reklama,
  • blog-marketing,
  • analýza a výkon webu,
  • e-book marketing,
  • webinář-marketing,
  • nebo mobilní aplikace.

Mezi přednášejícími byli David Kirš, Martin Mikláš, Stanislava Mrázková, Martin Kalina, Eliška Maco a další zajímaví hosté. Jak bylo předesláno, byli to úspěšní podnikatelé z praxe, ne všichni kovaní rétoři, takže občasná zaškobrtnutí v projevu či lehká nervozita, byla spíše přirozená. Zažil jsem, jak tisícihlavé publikum dokáže člověku rozklepat kolena, rozvibrovat tělo, zkrátit dech a zrychlit tep. Je to jako postavit se doprostřed včelího úlu – pokud nejste včelař, ochutnáte strach v jeho nejčistší podobě. Takže novým spíkrům všechna čest za jejich odvahu vystoupit a ustát to.

digital-summit-2014

Přes nosnou dávku velkoleposti, panovala otevřená atmosféra v domáckém duchu a to je důležitý. Co mě osobně potěšilo nejvíc, že jsem tu potkal spoustu přátel, známých a kolegů podnikatelů a to je jedním z hlavních cílů tohoto setkání. Fajn byla také VIP sekce, kde probíhalo menší setkání účastníků a mentorů tréninku Cesta pravého muže.

 

Moje největší AHA?

Představte si, že vám bohatej strejček odkázal Mediální impérium. Představte si, že přes noc máte v rukou telekomunikační impérium, publikační impérium, televizní impérium, rádiové impérium, reklamní impérium.

Ale vy ho máte! Máte Skype – volání a konference zdarma, máte YouTube – vlastní televizi, máte blogy, weby a publikační kanály, máte podcasty – audio kanály, Google Analýzy, Google Hangout – semináře on-line až pro 10.000 posluchačů, Facebook, reklamní plochy za pár halířů, vzdělávání… Tohle vše dnes máte, a ZDARMA!

Nejde o to, zda vám vadí slovo „impérium“, nazvěte to jak chcete. Jde o to, co s tím uděláte.

 

jankoParadox je, že tato myšlenka ke mně nepřišla během programu, ale o polední pauze při krátkém hovoru s Janko Polákem, průkopníkem Dynamiky bohatství u nás a jedním z mentorů Cesty pravého muže. Jsem jeho fanouškem.

Tím nechci říct, že by to David ve svém vstupu o info-marketingu v podstatě neřekl. Hlavní program Digital Summitu 2014 byl hodně našlapaný a pro „digital-marketingem nepolíbené“ účastníky, kterým byla tato akce směrována, toho mohlo být až nad hlavu. Jedno uvědomění střídalo druhé, celých 12 hodin.

Co jsem se bavil s lidmi, mnozí byli v úžasu, co všechno doposud vůbec netušili. Přišla spousta nové inspirace, to bezpochyby. Každé z probraných témat je samo o sobě mocným nástrojem pro vytváření velkých věcí, úspěchu, ale i vnitřního bohatství. A každý si v tom určitě našel to svoje.

 

(Ne)byl jste na Summitu – co si o tom myslíte?

Lukáš Juhász
20 let v oboru a zakladatel WebFunly s.r.o. S úzkým týmem expertů tvoří firmám kvalitní weby a konverzní a prodejní trychtýře (funnely) napříč online platformami. Přináší praktická řešení pro automatizaci online marketingu, prodeje a příjemný webdesign. Spolupracuje s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně nebo Palladium. Několika "malým" klientům realizoval weby s obraty přes deset mil. Kč.

Lukáš Juhász

20 let tvořím weby, zakladatel WebFunly s.r.o.
S úzkým týmem expertů tvořím firmám weby, eshopy a konverzní či prodejní trychtýře (funnely). Přináším praktická řešení pro automatizaci online marketingu a prodeje. Spolupracuji s klienty jako ŘSD ČR, Janské Lázně a spolupracuji s malými středními, i menšími firmami. Kladu důraz na osobní přístup a baví mě spolupráce v přátelském duchu.

Chcete více klientů a méně rutiny?